that should be me

klockan är tolv och jag har redan hunnit städa rummet,hallen och dammsugit överallt, plockat kläder och pratat med pappa. energiisk tjej här fan !
somna inte förän 5 inatt, och då kom jag på att jag tyckte min säng va obekväm så jag la mig ist på min matta och sov ??
skönt vare faktiskt. hahah,låg och lyssna på justin hela natten,hans texter är ju så sjukt fina.
ska snart vända min garderob uppochner och försöka hitta nåt fint tills i morrn. måste fixa nån kamera också, min suger ju kuk.
har nog tusen grejer att fixa tills imorrn. förhoppningsvis så kommer min saknade flicka förbi en snabbis också. hoppas :)
känns som alla ska in till rixfm föutom jag. hahah kul -.-

kissemjaaao


<3


Kommentarer
Postat av: nujävlar

gerej. bort med ludret.

2010-07-01 @ 12:34:22
Postat av: c

du är bara avis för han har större plats i mitt hjärta än dig voffy

2010-07-01 @ 12:36:36
Postat av: Jenny

hoppas du får kul på kryssningen!:)

2010-07-01 @ 19:07:01
URL: http://jennygranholm.blogg.se/
Postat av: c

heheh jag hoppas det jag med ;)

2010-07-01 @ 21:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0