min flicka flyttar ifrån mig.

måndag då. veckans segaste dag faktiskt. har solat och badat nästan hela dan :)
har förresten grön hår just nu. rikigt snyggt. ellerrrrrrrr??
nej fy, vill inte bada i klor på länge nu, hahah;D
jag sa ju att bilder från helgen ska upp och de kommer nu !
några från dagens också. ha det bra puss :D



power meet va det, men johanna trodde nog att vi skulle ta en power nap ;)








eeheeh eeeh rooooumpaah !


snyggaste bilden ni nånsin kommer få se. jag och johanna blev uttråkade på morgonen ;)?


dagens








Kommentarer
Postat av: Natalie

power meet va nice ju ;)

2010-07-14 @ 15:27:32
URL: http://natalieeolsson.devote.se
Postat av: cecilia

ooohjaa !! ;)

2010-07-15 @ 12:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0