home sweet home !

borta bra men hemma bäst. det stämmer grymt bra alltså.
visst jag har haft skitkul nere i skåne sen i halmstad men, känslan av att få komma hem till sin egen säng, sitt eget rum, sina saker och vännerna är nog de bästa som finns.

att ligga och steka på tylösand i tre dagar va inte helt fel, tusentals snygga boys massa sol och havet. jag va i paradiset !!

finns hur mkt som helst att berätta men jag låter nog bilderna tala för det i morrn när dem kommer upp.
mötte upp frida och becca tidigare vid ica för att ta igen allt man missat här ;)
kotte va här på kvällen och höll mig sällskap, min lilla buse

i morrn äre lördag och får se vart jag hamnar ;D

puss på er alla !:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0