brum brum

idag fixade jag och min kära pappa min moppe !!!
inge bättre, nytt batteri sen tanka vi den. fiiint, min lilla moppe :D
så ni som bor i virsbo får nog låsa in er sen när jag är ute och kör ;)

på onsdag åker jag ner till skåne och min sötnöt johanna och umgås med henne. inge bättre.
sist jag va där så var vi små och älskade att fiska krabbor. haha :D
i år blir det nog att spana killar på stranden ;)

sa försöka övertala mamma att åka in t stan i veckan och köpa mig en kamera. behövs verkligen

aja, sex and the city väntar mig som vanligt. puss :D

I think I've been here before
I think I've run into you
I know the things that you do
Cause this is Deja Vu









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0