you lose

tjalalala,
inte direkt på toppen humör just nu. min mobil börja dampa igår så dem flesta kontakterna gick bort :( och sen när jag skulle in på inkorg så stog det åtgärden misslyckas?!
och innan det så snodde tobbe min mobil så vet inte om han kolla igenom min mobil nåt, jag hade lagt den på laddning nere i grannens hus eftersom vi va där. och så gick jag och johan upp och fixade spotify sen när när jag kom ner så va mobilen borta. Fick lite smådamp men mami hitta den och gav mig den sen ;)
kollade nån svensk skräckfilm hemma hos niklas igår med han , becca och alma :) först sög den sen helt plötsligt blev den läskig xD satt först i niklas datastol men efter nån minut så satt jag nära alma och va rädd . haha.
skulle sen gå hem själv, inge kul ;)

snart ska jag ta och möta upp några vid ica för att sen gå och kolla tjejernas match (:
sen blire det väl att ta det lugnt bara, skola i morn också :(

whatever, skriver sen puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0