things have changed

vilket humör man fick efter matchen då, matchen sög totalt men tur att man har roligt sällskap. Johanna fick även göra mål, hon är så duktig<3

nu sitter jag här och lyssnar lite musik. har ingen ork till att prata elr hålla kontakt med vissa just nu.
just nu vill jag bara att mamma ska laga mig mat så jag sen kan dra ut och möta upp becca och cassi.
ut och umgås med dem, det behöver jag nu.
känns som jag har hur mkt som helst att fixa till skolan och shiet, men orkar fan inte fixa skiten. hatar skolan och allt som har med den att göra så.

nu ska jag inte tråka ut dem få som läser min blogg, för nu ska jag äta och ut direkt !
see yaah (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0