tacos och myys !

hellu ^^
sitter nu med lilla becca. hade nyss "middag" med tobbe bella och becca ;) vi feta tacos och pimpla cola ;M
och bella satt och skratta åt allt, hahahah sjukt kul !:D
jag tror nog inte jag och becca har käkat så mkt som vi gjorde asså, hahah !
aya, innan det va jag som sagt hos johanna och kolla lite oth med henne och amanda :) mysit, sen har jag gjort lite saker hemma innan jag mötte upp lilla skitungen becca ;D
hahaha nu sitter becca och är tjurig för jag nyss skrev skitungen, hihihi!! ;D whatever ;)
hon blir på bättre humör snart, tro mig ! :)

puss

hahah snygg bild i know ! ;D

Kommentarer
Postat av: kotte

haha fastnade i det där skrattet alltså! :')

2010-01-31 @ 19:51:37
URL: http://kotteisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0