sound of madness

hejsan !
sitter hema hos cassi just nu,hon är så snäll och lånar ut datan till mig ett tag (a) så puss på henne!♥
aja, har bara vart hemms idag, vaknade vid nio tror jag?! skulle ha åkt in och kollat match men tog lite för lång tid på mig sen dem va tvungen att åka utan mig ;M ooops (a) hoppade in i duschen, fixa mig lite , sen nörda gh och shiet ;)   mamma ringde också efter matchen och sa att becca gjort illa handleden och blev tvungna att åka till akuten, hon hade brytit den så hon är inne och fixar gips nu :/ så blev ensam hemma hela dan ;M ska tvinga pappa att ringa johan i morrn om datan. hoppas han hittar felet seeen!!!!

lite ovärt inlägg men shiet the same ;D
försöker skriva lite i morrn igen :D puss (K)

i knew it was to good to be true

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0