skyyype !(y)

skriver lite snabbt igen då !
sitter nu i skype med frida och bella, humor vi har asså :D!
pappa kom nyss hem och jag tvinga han att laga mat åt sjuka lilla mig direkt (a)
lalalala kolla lite andra avenyn tidigare, och käka egen gjord glass !;M fick nån slags glassform av cassi som man sen skulle hälla i typ saft. sen lägga in i frysen och nu två dagar senare var den klar ;m grymt gott :D:D (a)
har redan lagt in en ny som jag tar ut på fredag då. hahahah
ska väl sitta här hela dan och hitta på lite bus med folket som skriver och ringer mig, ;)

tänkte också lägga in den snyggaste bilden i världshistorien !

FRANKIE & URBAN STYLE YOU KNOW ! ;)<3

Kommentarer
Postat av: imbaarbie.blogg.se

ha haha ha ha ha ha

2010-01-27 @ 15:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0