sjuuuk

dagen blev verkligen inte som planerat. mådde inge bra i morse. så blev hemma då, ganska skönt ch sova lite längre men magen gör grymt ont!:( sov till tio tror jag sen efter ett tag ropa syster på mig och fråga om vi skulle kolla film. hon har vart här sen i måndags eftersom micke är iväg och jobbar och hon är jue sjukskriven så hoon kommer hit och hälsar på då:) så gick ner och gjorde sällskap med henne, blev titanic. kolla även i gamla skolkataloger xD helt sjukt hur vissa har förändrats :D så söta nåra va också ;)
sen blev det lunch, pina i mig lite fil och sen tillbaka till tv;n med syster sen tröttna jag på film och gick upp hit. hihihi
blir väl att bara va inne hela dan idag , surt ! mamma och syster åker jue vid ett och lämnar mig ensam hemma, vem ska jag då dryga med? hahah får väl vänta till tobbe kommer från skolan vid fyra och pappa från jobbet då också ;) tills dess får jag väl datanörda lite. Mwohhahaa

ayapuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0