SÄLEN !!!

YEEAH ! pappa sa att han fixat ordning allt om sälen !!:D så vekca 10&13 drar jag dit med familjen ;) i like!!
alla typ baah ååh sälen är tråkigt men jag älskart, så blir massa skidåkning och säkert många vurpor på min snowboard ;D men fan va kul det ska bli !! längtar redan nu ;o hihih (a)
vi skulle först inte åka men tobbe och jag tjata lite extra på pappa, och då fixa pappa två veckor , han är BÄST min pappa ;)


tagen i tandådalen tror jag :)


så här glad va pappa förra året, han och jag gick på after ski ;)<3


nog om sälen nu då!:D
sola idag då med cassi idag, blev ganska brun. men fy fan va det blev jobbigt på slutet ;o
hade jävla ont i huvet :( efter det gick jag hem en snabbis sen tillbaka till cassi. ut med henne becca och alle sen :) trevligt värre ;)
 och nu så sitter jag här och datanördar lite som vanligt (a)

ska sluta skriva nu, puss (k)

Kommentarer
Postat av: Sofia

hihih nejdå om jag lär dig, blire inga vurpor på snowboarden;)<3

2010-01-26 @ 21:06:41
URL: http://sofiawidjeskog.blogg.se/
Postat av: Malin

jag har åkt i den backen :)tror jag iaf..asläskig!

2010-01-27 @ 19:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0