piimpiim

hejsan !
nu va det länge sen jag blogga men när min bror bara lånar ut den i tio min så brukar det bli rättså stressigt !


igår

eeh igår va det skola och jag hade världens sämsta humör och kort stubin, så skrek lite och så, men shiet happens va?;)
efter skolan så gick jag hem sen kom frida och johanna hit :D och efter ett tag även becca ;)
vi prata lite sen stack vi ut, på kvällen så va det typ första gången på tre månader? som jag satt och kolla tv med min familj. hahahah, brukar annars bara prata med dem vid maten elr när jag kommer hem och hälsar på dem snabbt innan jag går upp till datan (a) blir nog lite ändring på det eftersom johan sen kom på kvällen och hämtade våran data för lagning :(( hoppas han fixar den snabbt !!!!! har även lovat min mamma att åka med på tobbes innebandy match på lördag , kanske bli bättre mellan henne och mig då genom att umgås :)


nuu
kom hem från skolan för ett tag sen, kolla lite tv och sen hjälpte pappa med nå papper om becca, fatta nada men ;D
ska väl snart ut och umgås lite, men ska först kolla lite bloggar ! :)

skriver nån annan dag , PUSS !(K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0