pigg? neeej

god morgon alla pigga och glada ;D
hahah min mamma kom in och väckte mig för ett tag sen, annars hade jag nog legat i sängen själv och sovit^^
sitter just nu och lyssnar på shinedown, så grmyt bra ! 
ska väl snart ta och klä på mig och fixa mig sen gå upp och kolla match med sötnosarna.
man måste ju heja på lilla virsbo ;) haha.
Efter matchen ska jag ner till farmor och käka midag med familjen, kan nog bli ganska kul. Syster och micke kommer och har inte träffat henne på länge nu så blir kul det :)


hahah känns konstigt att sitta skriva blogg för jag sa jämt förut att det va helt onödigt att ha det?!
Menmen, saker förändras väl ;)
kan försöka slänga upp nån bild från dagen senare,
har väl inte mkt mer att skriva nu så , puss (K)

glöm dina bekymmer,
i morrn kommer det nya


Kommentarer
Postat av: imbaarbie.blogg.se

Inga bekymmer , man är lycklig var dag,

vilken härlig frid,

filosofi!

Hakunamathatta :M <3

2010-01-10 @ 15:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0