new moon !

tudeluhu alla ;)
skola idag då, rättså kul men ändå långtråkigt. jag tycker vi borde ha fått längre lov !
menmen, stack hem  en snabbis prata lite med pappa om veckan och vi hade också "matmöte" HAHA xD
jag och tobbe satt mest och skratta åt pappa, lite lost är han :)
sen gick jag och frida hem till johanna för att kolla New moon och umgås lite:D det va kul och va med dem<3
filmen va bra men första är nog fortfarade bättre. längtar tills trean kommer ut nu!:)
sällskapa med frida hem och sen gick ja till cassi, där jag nu sitter och snor henens data ett lite tag ;D
har grymt ont i huvet och ska snart gå hem för att fräscha upp mig och fixa lite saker :)

skriver mer i morrn , puss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0