hihi första inlägget (A)

hejsan
hahah nu har även jag skaffat blogg. Kul blire nog och skönt att skriva av sig ibland :D
sitter nu hemma hos cassi med henne och micke. micke och jag dryga nyss med hennes cam medans hon duscha. micke är så söt !
mamma kom in och väckte mig i morse för att säga att jag skulle va ensam hemma hela för middan , me like!
så jenny kom förbi en snabbis, hon och frida kom också hem från thailand idag!:D har saknat deem så<3<3
Men sen skulle jenny hem och färga håret så ringde till frida och stack dit och hälsa på en snabbis. Båda va grymt bruna :O lyxbarn säger jag bara ;)
stack sen hem datanörda lite sen middag med familjen, väldigt mysigt :)
Ska väl snart ut med dem här filurerna, hihi:D

ska kolla med jenny sen om hon vill hjälpa mig med design sen (A)

men whatever skriver väl senare, puss !(K)

 

micke och jaag (A)
micke och jaag (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0