drömmen gick i tusen bitar*

drömmen om att få stå där längst fram, skrika mig hes och trängas med flera tusentals men det skulle det fan va vart värt !!
för er som inte fattar så skulle jag kanske ha åkt på ac/dc i sommar med pappa. Men han fick bara tag i 4 biljetter, en ska han ha en till tobbe sen till johannas pappa. sen vette fan vad som händer med den fjörde men jag får inte hänga med. Grymt jävla irriterad över det nu. vi har pratat om det sen förra året om att vi skulle åka nästa gång dem kom till sverige eftersom det blev strul med våra biljetter förra året. och nu helt plötsligt får jag inte åka med?! ÅÅÅH hatar det här, det hade nog vart det grymmaste jag nånsin skulle göra, och pappa säger bara att det finns fler tillfälln när jag blir äldre. men va fan, då kommer väl alla bandmedlemmar vara döda?
Bara för jag jämt har världens otur.
pratar nu med johanna, som också är irrterad att inte få hänga med xD vi får väl antagligen göra nåt roligt hon och jag då när dem andra får va på konsert :(

aya, ska nog ut på promenad med johanna och becca snart, Mwohahaha orkar inte dra mig upp till gymmet ;)
skriver ikväll, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0