insaaane

heey (:
rätt soft dag idag alltså ;M hahah fast blev typ utskickad på matten för vi satt och vissla?! så vi fick gå in i nå annat jävla rum. kul vare ;D stack hem käka prata med mami sen sola med becca. så grymt jävla skönt ! sola sist förra veckan tror jag . brun blev man också ^^ hihi.
gjorde väl inte så mkt efter det, gick ut mötte upp alex och micke , träffa sen sandra sen! länge sen va det man såg henne :/<3 whatever , gick hem hämta lite grejer sen skolan och kolla när killarna dryga ;)


ÅÅÅÅH ! asså jag hatar verkligen mamma ibland, bara för jag ville åka till stan med mina kompisar och inte med dem så betyder det att jag aldrig vill göra nåt med dem ?! psykbryt säger jag bara ! alltid hon som ska gnälla, så fort jag gör minsta lilla fel så gör hon det som det betyder hela jävla fucking världen. drygare människa finns inte. Okej jag kankse inte gör så mkt med dem, men ändå ! Blir galen på henne, har aldrig direkt vart hennes "favorit" hahah.

 nej nu orkar inte jag skriva, ska knarka sönder spotify sen tv, i morrn äre sovmorgon också :D skönt ;M

puss (K)

Kommentarer
Postat av: imbaarbie.blogg.se

du är min favorit älskling V

2010-01-17 @ 12:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0