don't know what to do anymore

hejsan alla bitches ;)
sitter nu och trycker i mig kladdkaka som tobbe gjorde idag och dricka på det, extremt gott !
som jag skrev innnan så skulle jag johanna och becca ut på promenad. och så blev det, även amanda mathilda micke och hannes gick med. mötte upp alla sociala vid ica sen gick vi ner mot lusthuset. skönt att gå fast lite kallt mot slutet. rättså mysigt ändå ^^ pratade mest om saker som händer just nu, och gamla minnen.
sen efter en stund så gick becca hem till niklas och vi andra fortsatte vid ica. sen gick jag med johanna hem till henne och kolla på oth :) länge se jag såg det , ändå visste jag exakt vad som skulle hända xD

anyway.
i morrn blire kort dag i skolan , endast tre lektioner ;M sen åka till ramnäs på konfan men det blir nog kul. folket är jue alle fall kul ;D

nu ska jag fortsätta äta min kladdkaka, puss (k)


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0