bråttom ;)

heey alla glada jävlar !:D
vakna idag av att michaela bomba mig med sms så jag skull vakna, höhö
va helt igen täppt i hela näsan ochont i hela bröstkorgen sen en fläskläpp på det. inge rolig morgon !
michaela kom hit innan skolan sen gick vi på engelskan fick tillbaka nå läx/prov ? full pott i alla fall ;)
sen blev det idrott och kunde inte va med eftersom jag mådde så dåligt. så jag david och basse kolla först när linus, micke och lukas åkte skridskor.  men sen blev det en promenad med killarna :)
lite dryga men ;D sen mat och ica med becc och mandi ;m sen  snöbollskrig på bengans lektion. hahha kul vare :D
städat mitt rum lite smått nyss och ska snart möta upp becca för att sola , skönt :)
efter det blir det väl hem igen och ladda för ikväll, hihih ;D
puss så länge ;)

Kommentarer
Postat av: Michaela

jag ska bomba dig ännu tidigare nästa vecka:D

2010-01-29 @ 16:53:15
URL: http://michaelanorrstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0