your love is my drug'

hellu, sitter just nu och pratar med johanna i telefon (y)
pratar om hur vi gör i morrn och så ;) ska ner på min kära bors 18-års fest ! Wiho . hahahaha
hoppas det blir kul i alla fall, ska förka ta med mig någon kamera om jag hittar nån här hemma!:) 

whatever, dagen har spenderas i stan med några vänner ! mysigt värre. fick med mig en tjocktröja och rött nagellack. men skulle gärna ha köpt mer men eftersom lilla jag ska till sälen snart så måste spara mina pengar :((
fan va enkelt allt skulle va om man va rik ! (a)

slänger upp lite bilder nu enjoy ! puss (:



bjuder



sötan ;D


lukas och jenny på spicy ;M


michaela och simon (:


me and cassi ;D den där tröjan blev även min, hihihi (a)


Kommentarer
Postat av: Jenny

spicy<3!

2010-02-27 @ 10:07:03
URL: http://jennygranholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0