try sleeping with a broken heart'

hey !
fick lite besök tidigare av becca,cassi,micahela,alma,niklas och simon (:
spela lite buzz och så. inte direkt den mest socialaste personen idag men ,
anyway,,,
jag förstår inte alla på nyheterna som går ut med att stanna hemma från skola och jobb. va fan händer med världen?! visst skulle det vara skönt med ingen skola, men att bli tvungen att vara inne för det är för kallt. är det ny istid på väg elr? nu får faktiskt snön gärna ta och smälta bort. det är nog den värsta vintern jag vart med om.
inge kul alls, usch !

15 dagar till sälen nu, inge kul och åka om det blir sån här kyla :(((
hoppas det blir mkt varmare nu fan (y)
på fredag kommer jag nog nästan springa ut från skolan då vi får loov ! ska bli så jävla skönt ;)!!!

i morrn äre skola sen konfan som valnigt. sen ska jag på dop, hihihihihi ;) sen får väl se om jag kommer hem efter det elr om jag frusit ihjäl ute nånstans! pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0