tralalalalal

hej å håååååååååå (:
sitter nu och gör nå jävla friendfact på facebook, kul och se vad folk tror om mig. hhaha:D
konfan va ganska kul, jag,cassi,michaela,gustav och alle åkte sen till kyrkan för att va med på alles dop. hahah skitkul xD

spöade förresten alla på pingis tidigare uppe vid unkan ;) körde rump-metoden. hahaha ;D
kul vare där i alla fall (:

anywaay.
måste berätta om i skolan idag fan.
jag amanda,lukas och fanny va i grupp på no;n man skulle elda olika grejer kommer icke ihåg va det heter ;M
men i alla fall, lukas va så dum så han satte fast en trasa i handfatet och sen så satte vi på vattnet så det skulle bli översvämming. skit kul från början sen så hörde jag att det lät konstig från rören (a) och kollade ner vi fötterna då ser jag att röret gått sönder och lukas stog i en stor vattenpöl xD
skrek på han att stänga av vattnet men inte gjorde han det. alla vi fyra hoppa upp på bordet för att undvika vattnet som fortsatte rinna xD tillslut stängde vi av kranen och aplle kom fram till oss, sen hällde han ut typ kattsand? för att det va massa kemikalier som tydligen kunna starta en brand. haha
men han va inte så sur, men sen när alla börja busvissla så fick han damp på mathilda. HAHA helt fucked up lektion men king va den ändå (y)

låång torsdag i morrn, surt ! ska nog i alla fall gymma. och på fredag blire nog stan med micahela och cassi, yeeeeey (y)

have fun. pussss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0