tarzan !

hejsan, hann aldrig skriva nåt igår men åkte på match med lilla becca. alltid lika kul,
vi gick faktiskt och köpte självlysande klubbor !:D
och jag vet att ni blev avundsjuka på oss ;M
sen vart jag typ hyper på vägen hem efter allt socker vi käkat så pappa tänkte kasta ut mig ur bilen . hahahah ;)
dem vann med 7-2 till slut i alla fall , så duktiga så ;)
gick hem till jimi med lite folk efter matchen och va där.
idag hade jag tydligen mkt att göra, ska hinna med att fira både tobbe och becca. så några från släkten kommer snart och jag sitter här i min sverige-tröja (y)
känns värt att ingen berättar nåt för mig här hemma, om det händer nåt så får jag red på det samma dag?! inte direkt kul. med tanke på att jag skulle ha fixat presenter ills idag ?! INGEN har ens sagt det. fy fan va drygt. tur att man har en extra hjärna som fixar grejer åt mig ,) haha
nej ska icke skriva mer, slänger däremot uppe lite bilder från matchen. puss !









jag tror nog alla på plan blev avis ;M ;)


pappa laddar för match ;D


virsbo är svarta. Mwohahahah

Kommentarer
Postat av: kotte

kalla inte din bror tarsan. ber dig på mina knääääääääääääääääääään. KYSSER DINA FÖTTTTEEER½!½!½

2010-02-13 @ 15:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0