skola sen ramnäs,

hey babes !:)
har vart en rätt soft dag idag fan !;)
först skola, hade min reovisning på engelskan. gick sjukt dåligt ! hatar att stå där framme och prata inför alla. men det är gjort nu i alla fall !
hade bild sen lunch, sen äckelmatte sen idortt. vi åkte skridskor, va den roligaste lektionen på länge !:D
hahah körde hockeybockey och doppboll?
åkte mest runt och fällde alla som va i vägen för mig ;)
åkte efter skolan till ramnäs med mathilda och va med axel. linus va också med ett tag.
gick och mötte josefin och charlotte sen också ! saknat charlotte så mkt !<3
jag lyckades med att snöpula linus i alla fall :D fast sen snöpula axel mig . hahah :(
kommer lite blder från dan nu.
puss på dan !



becca blev gravid under lektionen ;D


amanda sötan !:)










kameran är lite cp, som du ser uppe i hörnet, haha


axel och mathilda, såå söta :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0