possion x !

OMG va kul jag hade idag asså ;o !:D seriöst roligaste kvällen på jävligt länge.
gick hem efter skolan som vanligt idag, skrev min jävla engelska sen ringde frida ut mig. pratade med henne om i morrn. ska möta upp henne på stan sen shopping (y)<3'
becca och alla va där, tvinga mig att va med på possion x. orkade först nite men va med ändå. glad att jag sa jaa att va med !:D även fast vi hamna i trubbel så va det fan värt det. jag amanda mathilda och becca sotg uppe på ett tak och gömde oss. hahha
sen kom en gubbe ut och skrek på oss att gå ner, alla fyra fick panik och all tog sats sen hoppa vi bomben ner från taket xD ;D alla där nere stog och kolla på sen blev att att springa arslet av oss från rasmus. kast oss i snön och ingen såg oss (y)
asså seriöst hände miljontals roliga saker men orkar inte skriva allt. det skulle nog ta hela kvällen xD HAHA
ska kolla vidare på lite bloggar, välja kläder till stan i morrn. upp rättså tidigt i morrn för att sen ta tolv-tåget för att möta upp frida. ska bli skönt att det bara blir jag och frida, har saknat att va med henne<3
blir nog där hela dan, får se vad som händer ;D
aya, allt jag har och säga nu., lägger nog upp lite bilder från stan i morrn också.
puss (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0