please take me away from here'

hejsan ! kom hem från skolan för ett tag sen. hade jävla OS hela dan. fett drygt det va ;o
världens snöstorm va det också, min grupp elr vad man ska säga hade en gren i pulkabacken. alla a gruppen va först tvungna att göra tre banor i backen. så först skicka vi småungarna på det. men sen ville jag och becca också åka plastpåse ner för backen. hahah!:D
allt gick väl bra, hoppa in på vinterhinderbanan i sista mintuen ochkså xD menmnen.
skämde ut mig på längdskidor lyckades jag också med att göra (y) Pinsamt !!

asså jag har försökt skriva det här blogginlägget i typ en timme nu? jag skriver lite då och då, just nu verkar det som det kommer ta hela dan för att skriva ett jävla inlägg. hahaha
Becca kollar på mig nu som jag är dum i huvet också. hahaha (a)
som sagt, kolla nyss påklockan och insåg att det va två timmar sen jag börja skriva. orkar inte blogga egentligen. men känner mig tvungen ändå xD

aya ska till gymmet om ett tag med tjejerna tror jag ;)
ska bli såå skönt,
ska försöka bli mer hälsosam och träna mer. värt ett försök i alla fall ;M men om jag lyckas det får vi väl se :D
puss (K)

If you want to play it like a game,
Well, come on, come on, let's play.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0