meet me halfway

har inte haft tid att blogga tidigare så gör det nu. bättre sent än aldrig lixom ;)
hade en grym kväll igår fan ! skulle egentligen bara kollat på bandet men eftersom min bror va extra söt och snäll igår så blev man kvar hela kvällen ;D fy fan va kul. har nog aldrig dansat så mkt xD gick hem med johanna vid hal ett för att hämta min kläder sen hem och sova. mami kom upp och väckte mig idag sen blev att att gå och kolla killarnas sista match som dem vann ;D hihihihiih
sen blev det hem och fira tobie lite till :)
ska ut typ nu med lilla becca (a)

snodde lite bilder av www.amandaahjort.blogg.se och www.jennygranholm.blogg.se
hoppas dem inte blir sura, hihi ♥




Kommentarer
Postat av: johanna

Du gjorde min kväll galet bra ;D<3<3

2010-03-02 @ 14:43:54
URL: http://jjohannahjort.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0