just pull the trigger'


tudeluhu !:D
tänkte baah skriva ett snabbt inlägg nu, va på gymmet tidigare med cassi och amanda. vi orkade inte så mkt så slutade med att vi satt i omklädningsrummet och pratade :) gick sen hem till amanda och kollade på dhw, och då va mathilda också med ;)
jag ska snart sova, lång dag i morrn. först åka skridskor och pulka hela skoldan sen stan efter det (y) ska bli kul på stan fan, och feta på spicy hot ;M Mwohahah, men ska försöka spara mina pengar till sälen, får se om jag klarar mig (a) höhö.

kisses bitches ! ;)


jag vill vara luft, jag vill glömmas bort.
jag vill vara allt, jag vill kommas ihåg.



bjuder på den ! blev baah tvungen att lägga upp för cassi är så söt i sin nya frisyr !<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

DIAPSALMA IN MY HEART BÄSTA LÅTEN :D!!!!!!!!

va tvungen ^^<3

2010-02-25 @ 21:52:23
URL: http://jennygranholm.blogg.se/
Postat av: Michaela

VÄRLDENS ROLIGASTE DAG!<3 :D

2010-02-27 @ 14:29:31
URL: http://michaelanorrstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0