I hope it gives you hell '

den har dan kan fan ta sig nånstans, allt går skit och vill bara bort härifrån just nu.
allt skiter sig. och inte direkt ssovit mkt inatt, låg och hosta tills fyra i morse. och kunde inte sova heller, för mkt tankar, fel tankar. jag har i alla fall tänkt om nu, ska satsa lite mer på skolan och fokusera mer på mig om allt ska bli bra här hemma nån gång. jag förstår inte dem riktigt, ena dagen gnäller dem på att jag är ute för mkt och bara kommer hem för mat och sova, sen om jag är hemma så gnäller på att jag är hemma och inte gör nånting? va fan vill dem egentligen. blir grymt irriterad, jag har inte heller tvingat nån att läsa detta tråkiga inlägg men måste bara få ur mig alla känslor från dagen. Och den här dagen har varit lång och jobbigt, stört mig på allt och alla menmen alla dagar är inte bra dagaar.
just det ! idag när vi gick till ica på rasten så hittade basse mitt guldarmband som jag tappa för nån ddag sen. låg där i en snöhög, hahaha tur att han hitta det i alla fall :D

ska ta och sociala lite med becca cassi och michaela nu ♥♥


puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0