för i min drömvärld så finns du där,

hejsan ...
kom hem nyss, svinkallt ute jue !
min dag då, kolla innebandy match med alla söta människor.
matchen va den roligaste på länge. dem lyckades också skjuta på mig ! skrek som en liten tjej medans killarna satt och garva åt mig. hahah (a)
johanna becca och lukas följde med mig hem efter matchen, och spöa alla på buzz. kkking (H)
gick till johanna för tt hämta grejer som va kvar från igår och sen gick vi hem till idag en snabbis :)<3
rätt soft dag idag då. och i morrn äre skolan igen, Usch vill intee !!!

kolla nyss igenom min bdb, fy fan va jag längtar till sommaren !
sommaren 09 va verkligen grymt bra. umgicks med dem allra bästa och gjorde allt med dem,
allt vi gjorde va fan guld värt !
och den här sommaren ska bli ännu bättre har jag bestämt mig för ;)

men innan sommarn ska jag hinna med att åka till sälen två gånger och till finnåker med klassen , det kommer också bli kkking !(H)

nej ska fortsätta kolla igenom gamla bilder nu, puss !:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0