*

hej.
blev till slut en väldigt äcklig kväll igår. pratade som sagt med johanna i telefon, stängde av datan och gick in på mitt rum. av nån konstig andledning vågade jag inte kolla ut genom fönstret, vände för att gå ner och ta en nattmacka när då tobias sticker ut huvudet från sin dörr och säger; va det inte du som va där nere nyss? va, nej jag va på mitt rum. tobias blev nästan galen när han insåg att det va nån som hade gått där nere och smällt i dörren.jag tror nog jag aldrig sett tobias så rädd förut som igår. vi sprang ner och kollade till alla rum, båda lika rädda och jag hade johanna i telefon som också blev rädd. kollade så allt va där det skulle vara, och då kom jag på att jag glömde låsa dörren efter att min kompisar hade dragit, smart tjej nej.. vi gick ut och kollade runt på gården och väntade på att pappa skulle komma och hämta nyckeln. det va fan jävligt vidrigt att nån har gått där nere. hade svårt att sova men pratade med johanna som fick mig på andra tankar till slut i alla fall (:

blir att försöka tänka positiva tankar idag, med tanke på att min bror ska firas! drar med mig johanna och jenny ner dit. blir nog roooligt ;)
ville bara skriva av mig lite. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0