!

hey allihopa ;D
lite snabbt inlägg om dagen nu då, skola först hade ridning då. fu fan va det va kul! va grymt länge sen och ärligt så saknar jag det lite. mötte upp michaela och malin sen för attgå till skolan och ha tema-dag .
vi ska tydligen ha nåt jävla OS med alla klasser från 1-9, och JAG ska åka längdskidor, hahah det kommer nog bli kul XD not !
menmen, stack och sola med johanna efter skolan sen åt jag sen hem till johanna:)
hon skulle sen på nå kalas så gick hem sen stack jag och gymma med några (y) känner mig fan duktig nu ;M
har gått med alla andra om att sluta äta godis och dricka läsk, GAAH jag tyckte det va jobbigt nog att bli av med energy drinks beroendet. hahah (a)
ala kommer stötta varandra så blir nog rättså enkelt ändå:D (hoppas jag!)


puss på er alla (K)



världens sötaste anki !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0