djupa drömmar

hejsan, sitter här nu en snabbis innan vi åker in till syster för att fira henne ! hon fyllde 20 år igår så:D
tobbe kom in springande idag och väckte, mig första han sa; du hade lika bra kunnat va död nu. ?
jag fatta inget tills han förklara att brandlarmet hade gått tidigare på morgonen och jag hade legat och sovit som törnrosa. bra jobbat lixom (y)
mamma va nästan arg att jag sover så djupt och inte märkte nåt. jag måste alltså haft välrdens bästa dröm eftersom jag vägra vakna upp ;) hihihi
anyway, va som sagt och kolla match igår då :) väldigt kul faktiskt, fast jag becca,micahela,simon och lukas gick hem till becca efter andra perioden . dem spela nintendo medans jag låg i beccas säng och va näst intill död (:
sen kolla vi deep blue sea, hahah vissa va grymt rädda ;D HAHAH !
becca följde mig en bit hem innan hon gick till niklas,

nej nu ska jag sluta uttråka dem stackars personerna som läser min blogg. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0