biomys !

hey ;)
kom hem från stan för ett litet tag sen. vart på bio och så (:
anyway, gick först till skolan med michaela i morse då. hon kom hit innan som vanligt på fredagar :)<3
hade engelska och lämna in min uppsats, idrott sen med jävla styrkeprogram , ganska kul faktiskt !:D
lunch, jag tror nog aldirg nån av oss har k'kat så mkt som vi alla gjorde idag xD HAHAHA ;D
sen bengans lektioner gjorde inte så mkt. några fick även chokladbollar bara för man hade rätt på en novell. självklart fick jag en ;) Mwohahahahaha
aya hade lite planer inför dagen men nej iblev inte som planerat. Frida ringde mig på vägen hem från skolan och fråga om jag ville med henne på stan. så vi åkte in och kollla avatar ! grymt bra film asså(y)!
innan det va vi ed andreas ett tag, satt på donken och prata och flumma ;)
sen kom johanna och hennes bror och hämta mig från tåget. hahahah (:
nu ska jag fortsätta kolla på nån skräckfilm på 6. usch äckligt stora spindlar med i den!
whatever ska väl pina mig igenom filmen ;) puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0