49-20 !

heej :D
tänkte skriva av mig lite om dagen nu då. torsdag och skoldan ä typ så häääääääär lång !
segt som fan, hände inte så mkt under dan. Gick sen hem och käkat och umgicks med papi en stund.
känns som det va tre miljoner år sen jag bara va hemma, och unte göra ett piss. skönt på nå sätt ändå. hahha
pluggade lite engelska inför provet i morrn! undrar hur fan det kommer gå. förhoppningsvis bra....
friida ringde mi sen så gick med henne till bussplatsen utanfö mig typ och lämna louise, sen hem till mig så fixa vi oss lite innan vi gick på match :) tjejerna förlora med 5-1 men johanna fick i alla falll göra måål !<3

syster ringde mig idag ckså, hon och jag ska åka till nån fotostudio och bli fotograferade ! kommer nog bli kul :)
men hon sa också att jag ta med tre olika klädesplagg jag skulle bli fotad i. va fan ska jag ta för nåt ?! kommer ha ångest hela helgen, :( haha
menmen , hinner prata mer med henne på lördag då vi ska in och gratta henne !:)
 
räknade nyss ut att jag inte har druckit energy drink på 49 dagar ! känner mig fan jävligt stolt, jag va ganska beroende av det och en kväll räknade jag , tobbe och johan ut att på ett år slösade jag lite över 4000kr på det !
gick då med i ett vad med mamma om att inte dricka det från nyår till midsommar och 605 kr för det ;D haha :)
så 49 i rubriken så för alla dagar jag pinat mig igenom att bli av med beroendet ;) hahha
och 20 står för att det är så lite dagar kvar till sälen ! längtar så jävla hårt efter det !!

fredag i morrn också och blir nog att umgås med mina underbara vänner :)

inte mkt mer att skriva nu, puss !♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0