runaway baby

hejsan !
hade besök idag i skolan av mietek grocher. han pratade om andra världskriget, han var ju själv med om det. en sjukt bra föreläsning ! tror nästan alla satt och smågrät lite :(
hade ingen vanlig lektion alls idag. grymt skönt ! sen i morrn ska vi åka till kantzowska gymnasiet och testa på olika linjer :)
är nu med mikael och becca , och senare ikväll blire innebandy :D!!
nej nu ska jag umgås med dem. puss ;*


___________________________________________________________________

det finns alltid lite ärlighet bakom "jag skojar bara" . lite kunskap bakom "jag vet inte" . lite känslor bakom " jag bryr mig inte" och lite smärta bakom " det är lugnt" .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0