Jag har en rosa nalle

God morgon !
Uppe tidigt idag. bra va ?!
Nej men det plingade på vid dörren typ halv 10 så var ju bara att kasta sig ur sängen. Sen efter det har jag städat hela övervåningen, gjort rent toletten,dammsugit,dammat och plockat undan kläder. Duktig flicka !
Efter gjorde jag iordning frukost till mig och pappa. Ska snart hoppa in i duschen sen måla naglarna och fixa mig och så. I morgon bär det av till Avesta för innebandycup. Skitkul:)!

Åååh just det ! stan igår. Hade skitkul med mina flickor becca och frida. sprang som tokar på rean. Satt och fikade och pratade lite skit gjorde vi också. som vanligt då. hihih. Lyckades iaf få med mig en kjol, spetsbody och smycken med mig hem! så nu är jag laddad för nyår på fredag :)!
Hoppas allt går som planerat bara. hiihi.

Nej nu måste jag duscha, mitt hår ser ut som hejkomochhjälp mig !
haha puss hej :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0