helgen stavas awesome !

nej jag har inte dött. bra va ?!
har bara inte haft någon data eftersom mn krascha totalt i torsdags </3 . men fick pappas så gör inget.
helgen har varit så jävla grym.

fredags - skolan sen gick jag hem packade väskan och drog till skolan för att ha hand om disco för dem små! så söta alla var :)! va hemma runt 12 då jag fick en sovgäst, nämligen becca. kollade på sex and the city sen somna vi.








_____________________________________________________________________________________________

lördags - sega tjejer satt och kollade på sex and the city på morgonen. sen kom mikael förbi. vi fixade oss sen chilla vi lite innan decemberrocken med alex, stefan och elias. gick ner mot folkets hus. banden började spela och sånt. blev massa bråk på kvällen. (ogillas) sen när vi skulle gå hem så märkte jag att nån hade tagit mina skor ur min väska. äckliga människor det finns alltså. va efterfest hemma hos oss. hamna i säng vid 3 halv 4.













_____________________________________________________________________________________________



söndag/idag - vaknade av alarmet som pep vid 8. det va hemskt. käkade frukost städa undan lite sen drog jag mig till skolan för samling. spelade match i bomben. hem gick ut sen och mötte micke,alex,gustav och becca. sen kom stefan också. gick hem igen sen och hade mini spa. och nu sitter jag och äter kex&ost. mumsigt.

blev ett cplångt inlägg men nu vet ni vad jag har gjort i helgen. bästa helgen på länge dessutom. tack för alla inblandade ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0