;)

hejsan! klockan är nu fyra och jag sitter i min sovtröja, underbart :M
har precis ätit grillat. och fy fan va gott de e:D
ska snart ut tror jag, hoppas det blir nå roligt ivkäll också. det är ju fan lördag. kan ju inte sitta inne hela dan då.
igår vare grymt kul, frsta hemma hos frida och kolla film och så:D sen ut ett tag, kastade runt becca på ryggen och va allmänt flummiga ^^ ska byta om nu och sen dra till mitt andra hem. ica ;)
ciiiiaaao ;*



Sometimes the curiosity can kill the soul but leave the pain
And every ounce of innocence is left inside the brain
And through the looking glass we see she's faithfully returned
But now off with her head I fear is everyones concern
You see theres no real ending
Its only the beginning
Come out and play


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0