telefonjackinen, nej tackinen

halsont och fläskläpp, så kul :(
halsen gör ont mer eftersom och i morse när jag vakna så kände jag att det gjorde ont i läppen, kolla ner och fråga kottsie om det såg konstigt uut. Då hade hela min läpp vart helt uppsvullen. blä... whatever, åkte skidor idag då, va kul men sorgligt eftersom vi åker hem i morgon då. idag åkte vi faktsikt limmo, ascoooolt (H)
hyrde en taxibuss till puben och efter nån timme så stog det en limmo och vänta. inge bättre !
va där nere, men ingen musik så vi åkte hem igen efter nån timme. just nu sitter alla andra och spelar kort men jag orkar inte och är alldeles för dålig förlorare för att spela. hahahha (:
käkat massa påskmat och påskäggen fick vi redan igår kväll. very mooouumsit !;*
asså jag har grymt mkt kort som ska ut på bloggen, men måste vänta tills jag kommer hem då...
dem ska även ut på facebook sen  ^^
nej usch, massa ovärt skrivande nu märker jag,
puss på er alla underbara som orkade läsa. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0