hihihahhahohhoho

hey !
den här dagen har varit riktigt lång !;o hunnit med ganska mkt, skola till två sen åkte jag till ramnäs. umgicks med folk och va med cassi och hämta hennes klänning och så tills på söndag. kom hem gick till ica och mötte upp frida,becca,matte och kim :) prata skit och sedan om i morrn. är ju faktiskt valborg !:D vi hade tänkt ha lite grillning hos johanna och spela kort, och kubb :) kommer bli för mysigt ! men kläder till det ?!?! fuuuck , har inge alls och ha på mig :'( blir väl nå gammalt åå fult :(((
whatever !
klädproblem lämnar jag tills i morrn ;) hihi
ska ta och dejta kudden snart, har ont i ryggen och så. menmen, sov morgon i morrn och det gillas
!
, skriver i morrn om jag hinner, pussis !! ;*


There you see her
Sitting there across the way
She don't got a lot to say
But there's something about her
And you don't know why
But you're dying to try
You wanna kiss the girl.




ambulansen kom (a)


jennifer (:


alle (:



man fick rosor vid konsum, och jag fick två extra av några söta pöjkar ;D


jag och micke extremt heta ! stefans nya glasögon ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0