:D:D:D:D:D:D:D

hey, sorry för dålig upt. men har inte setat vid datan på länge. har vart ute och socialat och konfan och shiiet :)
kom nyss hem från unkan där jag och becca stog i cafet, för ingen annan kunde. skönt och ointe göra så mkt. va även och fixade för oknfirmationen som är snart, och jag har ingen klänning !!
kommer bli gaalen :(
har ganska mkt att göra i helgen men allt är bara roliga saker !:)
det är inte alls läge kvar till lady gaga heller, 23 dagar. <3
usch blä, nu ska jag ta och kika lite bloggar sen sova. puss ! ;*


vill bara bort från mina jävlar tankar,
så jävla trött på hjärtat som bankar,
vill bara lägga mig ner vakna i en anna tid
en annan tid där mina tanktar inte är på glid


gammal bild.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

uaa!!läskig bild!

2010-04-14 @ 23:40:28
URL: http://nemoofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0